ایران سبز: پدر رامین پوراندرجانی در گفتگو با روز

Thursday, March 11, 2010

پدر رامین پوراندرجانی در گفتگو با روز

قاتل فرزندم را معرفی و محاکمه کنید



رضا قلی پوراندرجانی، پدر رامین پوراندرجانی در گفتگو با "روز" اعلام کرد آخرین پاسخی که به شکایت او داده اند پاسخ پزشکی قانونی بوده اما خانواده پوراندرجانی این پاسخ را مبهم میدانند



وی توضیح داد: ما شکایت کرده ایم و خواهان شناسایی و محاکمه قاتل هستیم و شکایت خود را پی گیری خواهیم کرد



آقای پوراندرجانی که برای پی گیری شکایت خود و خانواده اش ناچار است به طور مرتب بین تبریزو تهران رفت و آمد کند همچنین خبرداد که پرونده شکایت او برای شناسایی قاتل، در دادسرای جنایی تهران مفتوح است



پدر رامین پوراندر جانی تصریح کرد: پزشکی قانونی گفته است که رامین بر اثر مسمومیت جان باخته اما این نظر پزشکی قانونی خیلی مبهم است و ما نمیتوانیم این نظریه را بپذیریم . توضیح دهند چگونه مسموم شده و چه کسی یا کسانی او را مسموم کرده اند



وی در عین حال یادآور شد: من شکایت را پی گیری میکنم اما به دور از حاشیه های سیاسی و چون پسرجوان دیگری دارم سعی میکنم شکایتم را از طریق حقوقی پی گیری کنم و وارد حاشیه های سیاسی نشوم



آقای پوراندرجانی پیشتر و در 25 آذر به "روز" گفته بود : "تاکنون هیچ مسئولی برای پی گیری موضوع به ما مراجعه نکرده و در مراجعه به دادسرای جنایی و ثبت شکایت، توانستیم یکبار قاضی پرونده را ببینیم و با قاضی حرف بزنیم اما بعد از آن کسی سراغی از ما نگرفت و هیچ جوابی هم تاکنون به ما نداده اند



او از به کار بردن عنوان "پزشک کهریزک" برای فرزندش به شدت گله کرده و گفته بود: "مادر رامین و ما از این موضوع واقعا ناراحت هستیم. چرا می گویید پزشک کهریزک؟ پسر من یک سرباز وظیفه بود و برای خدمت به میهنش، به خدمت سربازی رفته بود؛ او نه کادر رسمی ناجا بود و نه کادر کهریزک و خواهش ما این است که این عنوان را برای فرزند ما به کار نبرید



No comments: